пятница, 9 мая 2014 г.

МИР ВАМ - В ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ І ЗАВЖДИ!


Седечно  вітаю  вас  з  Днем  Перемоги і задля перемоги сил світла над темрявою, що намагається сьогодні охопити Україну запрошую Вас НА МІЖКОНФЕСІЙНУ МОЛИТВУ ЗА МИР І ЄДНІСТЬ В УКРАЇНІ яка відбудеться в Нікополі у суботу 10 травня о 7.00 на площі перед міською радою (біля глобусу).
МИР ВАМ!
9 травня для всіх українців і для мене – це суміш печалі й радості. 9 травня  1955 року, в День 10-ти річчя Перемоги народився мій брат Віктор, якого  вже  немає  з нами. Нехай  Світло віковічне йому світить, нехай відпочиває у вічному мирі!
      9  травня  ми  згадуємо  і  мого  тата, Дмитра Дмитровича Бабініна,  фронтовика, який віддав  свої молоді роки для перемоги над  німецьким фашизмом.
 У день початку війни, 22 червня 1941 року він отримав атестат  про  закінчення
середньої  школи.  Йому  тоді  ще  не було  і  18  років, але одразу пішов  воювати.  Пройшов  всю  війну, був  поранений і полонений і знову воював, і  знову був тяжко поранений - я   пам'ятаю   його   шию,   всю  подрібрену  осколками.
Разом з усіма содатами другої світової війни він рясно заплатив своєю кров'ю  за свою і нашу свободу, за право жити нам. Більше ніж десять мільйонів життів своїх синів і дочок віддала Україна за Перемогу. Це надзвичайно висока плата, щоб жити вільно на своїй незалежній землі. Я думаю, це сама висока і єдина плата, яку ті люди могли зробити, і вони її зробили.
Привітання до Дня Перемоги : http://otkritki.blogostroenie.ru/pobeda/pobeda.html
Нехай  відпочиває  у  вічному  мирі  мій тато, всі полеглі воїни, а всім ветеранам від щирого серця побажаємо міцного здоров'я, довголіття. Нам же усім, - щоб Україна мирно вирішила всі нинішні протистояння і ніколи війна не поверталася на нашу землю.МИР ВАМ!

З любов'ю у Христі, Юрій Бабініни

Комментариев нет:

Отправить комментарий